fredag, maj 14, 2010

Skönaste bilden från helgen


Hahaha. Hittade den här bilden på mig själv på facebook. Den är från firmafesten i onsdags. Och den beskriver kvällen ganska bra – jag rockade järnet på dansgolvet. Hela kvällen. Oavbrutet.
Fick till och med höra att jag ”var bäst på festen”. Med motiveringen att jag var mest på g och partade mest. Härligt betyg!

För övrigt är den här bilden den enda jag vet där hela min outfit syns (förutom skorna som jag kastade av mig tidigt). Jag körde Twiggy-stilen rakt igenom. A-linjeklänning, pluppar i öronen, diadem i håret och så sminkningen.

Jag hade lite ångest över att jag inte var sådär Mad men-sval och stilig som de flesta andra, men tänkte att någon måste ju vara mer ungdomlig också. Fick många kommentarer i alla fall. En till och med tyckte att jag borde ha blivit korad till kvällens 60-talsdrottning. Vet inte riktigt om jag håller med om det.

Kul var det i alla fall. Ska försöka lägga upp lite egna bilder från kvällen i helgen.

2 kommentarer:

egoistiska egon sa...

Haha, tjysigt! HAr likadana strumpbyxor ;)

Matilda sa...

Mycket tjysigt! =)
Jag har tyvärr inte sådana strumpbyxor länge. Hålen jag kom hem med var INTE att leka med. Som vanligt när jag kombinerar nylon och alkohol.