fredag, maj 28, 2010

Äntligen helg

Jag gillar egentligen inte att klaga. Eller ja, jag kan klaga en liten stund för att få aggrot ur systemet. Men rent generellt sett gillar jag inte att klaga.
Så jag gör det inte nu heller. Jag konstaterar i stället att jag är jähävligt glad över att det är helg om några timmar.

I kväll blir det dejt med Tesa. Dinner and movie. Och levande ljus?
Och i morgon kommer min älskade söta pappa hit. Han ska hjälpa till att snickra/röja undan/städa/skruva och annat som vi behöver hjälp med när vi båda jobbar typ hela tiden. Han blir här i fyra fem dagar. Så snäll.

Så jag säger det igen: Äntligen helg!

4 kommentarer:

Fia sa...

Härligt ÄÄntliigen helg! Kram!

Matilda sa...

Jättehärligt!

Jenny sa...

Pappor är bra =)

Matilda sa...

Jenny: Ja, de är jättebra! Och snälla!