onsdag, december 16, 2009

När ni får bestämma blir det tvärtemot

Ja. Jag vet att de flesta ville att jag skulle ha mörkt hår igen. Och jag hade lite ställt in mig på samma sak själv. Men jag kände mig inte riktigt riktigt färdig med blont hår. Inte ännu.

Och tydligen tyckte frisören samma sak. Färg färg, klipp klipp och voilá. Så här ser jag ut nu:

Helblond med jämnlång lite längre page.

Och precis som de gör i alla gör-om-mig-program lägger jag in en före-bild där jag inte riktigt är till min fördel:


Visst blev det bättre?! =)

7 kommentarer:

Ojsan sa...

Fint!

aprilbarn sa...

snyggt..spelar ingen roll hurdan frisyr o färg du har, du passar i allt...allt klär en skönhet....

Matilda sa...

Fox: Tack! =)
Aprilbarn: Haha, eller hur?! Missade du bilden nedan eller? =)
Men tack!

egoistiska egon sa...

SKITSNYGGT!

Matilda sa...

Tack!

Nilla nill@hotmail.se sa...

Grymt snyggt! Och jag är glad att du valde att behålla det blonda =)

Matilda sa...

Tack Nilla. Jag är ganska nöjd över det också. Jag har all tid i världen på mig att bli mörk igen, varför stressa liksom?