måndag, december 07, 2009

Happy face

I dag när jag kom till jobbet hade jag fått en ny dator. En spretans ny iMac med Snow Leopard, trådlös mus och trådlöst litet tangentbord. Blir lite småsugen att göra oänständiga saker med den. Åtminstone hångla.
Hur som helst var det en otroligt glad överraskning!

En annan rolig sak är att alla verkar ha varit lika alkoholpåverkade som jag var i lördags. Vilket betyder att jag inte behöver skämmas ögonen ur mig. Gött!
Fan att man inte har firmafest oftare, det är så kul! Och faktiskt är snacket måndagen efter nästan lika kul. Så länge man bjuder på sig själv vill säga.

2 kommentarer:

Mille sa...

Haha! Oanständiga saker med det..:D

Matilda sa...

Ja! Datorn är både snygg, snabb och så är jag lite småkär i den. Klart jag vill göra en massa oänständigt med den då! ;)