onsdag, augusti 12, 2009

Tur att jag inte är vidskeplig

Nu har jag varit sjuk i en vecka. En vecka med ont i halsen, hosta, mängder med snor och lite slängar av feber. Så länge har jag nog inte varit sjuk någonsin tror jag. Känns det som i alla fall.

Var och varannan människa jag säger det till tror att jag har svininfluensa. Men det tror jag verkligen inte. Jag har inte någon influensa alls, bara förkylning.
Det är tur att jag inte är vidskeplig av mig för då skulle jag säkert tro att jag skulle dö snart.

Hur som helst så är jag jävligt less på det. Jag orkar inte med att inte kunna andas. Jag orkar inte med att blöda näsblod fem gånger per dag. Jag orkar inte med att vakna med slem i näsa, mun och ögon. Jag orkar inte med att vara helt slut och trött längre.

Det här är min sista semestervecka, det var inte så här jag skulle tillbringa den. Fy fan!

2 kommentarer:

Nilla nill@hotmail.se sa...

Åh vad surt att ligga sjuk på semestern! (Brukar inte du ha sånt flyt?) Krya på dig kusin! =) Kramiz

Matilda sa...

Tack! Jo, jag brukar ha sån flyt ... tyvärr.