fredag, augusti 28, 2009

Allt som vanligt igen

Tillbaka till det normala. I morse när klockan ringde var jag inte fullkomligt död. Bara halvdöd. Kan bero på att jag gick och lade mig halv tio i går och somnade vid tio ungefär.

Att helt plötsligt känna normalenergi gjorde att jag var fruktansvärt effektiv också. Marinerade kycklinglår till middag i kväll, satte tvätten i torktumlaren, valde kläder med omsorg, duschade, åt frukost och fick lite lite ordning på håret.
Inga mer svackor tack. Och ingen huvudvärk!

2 kommentarer:

Fia sa...

Härligt att du mår bättre! Man brukar uppskatta det väldigt mycket, när det till sist släpper. Spänningsvärk-huvudvärk är ett rent helvete. Kanske en aning mycket jobb och stress kanske;) hoppas du hinner vila ut i helgen.

Matilda sa...

Ha! Vila i helgen? Jobbar precis hela helgen. Tyvärr.
Men jag njuter verkligen av att vara piggare i dag!