söndag, augusti 16, 2009

Semestern slut – förändring på gång

I morgon börjar jag jobba igen. Lagom spännande.

För att pigga upp mig känner jag att jag behöver förändring. Inte någon drastisk, men en liten. Som typ att klippa lugg.
Har varit sugen på det ett bra tag och när jag såg den här bilden på Nicole Richie blev jag ännu mera tänd på idén.

Skulle vilja ha en sån där tjock och lång lugg som även går att dra åt sidan om den blir för lång.

Titta så fint!

Nu till frågan – kommer jag att se ut som 14 år om jag klipper mig? Eller passar jag perfekt i det?
Har lite beslutsångest.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du kommer att bli skit snygg i det tror jag. Gört! Kram Hanna

Sara Ödmark sa...

Du är utmanad!

Erica sa...

Känner väl igen mej i den där våndan. Hade jag också innan jag klippte lugg igen. Men det blev bra o det växer ju ut igen om det blir helt fel. O om du dessutom klipper en sån längre variant så finns det ju fortfarande variationsmöjligheter ju :-)

Go for it!!!

egoistiska egon sa...

Jag vill också ha lugg. Men min frisör är en mycket ärlig och duktig frisör och säger alltid vad hon tycker (och jag vet ju att hon har rätt). Så varje gång jag kommer dit och säger "jag funderar på att klippa lugg" svarar hon bara "nej." och så är det inget mer med det. Haha.

Matilda sa...

Hanna: Jag tror jag gört!
Saom: Haha! Jag är med!
Erica: Precis, jag får ju valmöjligheter. Och dessutom växer ju hårt ut igen som sagt!
Egon: Haha! Min frisör har faktiskt sagt att en lång lugg skulle passa mig. Så vi får väl se.