torsdag, april 23, 2009

Jag förutspår årets sommarplåga


Jag kommer att få äta upp det här. Jag lovar.
Men jag kan inte hjälpa att jag faktiskt tycker att Promoes senaste låt Svennebanan är hysteriskt rolig. Och lite catchy. Och efter förra veckans ivriga jobb på bygget vet jag att den är den jävligt bra att måla till. Rätt gung liksom.

Jag är nästan helt säker på att den kommer att bli sommarplågan i sommar. Den har alla ingredienser – enformig, enkel refräng som består av ett enda ord och funkar att dansa till. Och man kommer att reta sig vansinnig på den. Har redan fått den på hjärnan.

4 kommentarer:

jeppe sa...

Du har helt rätt, det är en jäkligt bra låt. Alltid gillat Promoe och Looptroop, skönt gung.

Matilda sa...

Skönt gung är det verkligen. Gungade gött till den när jag målade i dag igen. Funkar skitbra till det. Ha det i minne tills ni kommer till målandet! =)

Anonym sa...

Dj Tune feat Orremannen - Kamikaze

http://www.youtube.com/watch?v=f3sZE0sdPss

Sommarplåga 2009!!!

Matilda sa...

Anonym: Tror du? Den är för dålig för att få hela folket med sig, tyvärr. Och inte tillräckligt catchy.
Men vi får väl se vem som får rätt.