fredag, april 17, 2009

Förstår ni vad jag just gjorde?


Ämne: xxxxvägen 6 lght 1
Från: xxxxx.xxxxx@xxxxxx.xx
Datum: fr 17 apr 2009 10.24.20 GMT+02:00
Till: kommundirektören

Hej!
Pratade med xxxxxx förut och blev ombedd att mejla dig i ärendet i stället.

Vi skulle vilja säga upp lägenheten till den sista maj. Det är lägenhet 1 i xxxxgården (xxxvägen 6), den tvåa som det är mögel i. Undrar för övrigt om ni fått några svar på mögelproverna som togs här?

Skulle något vara oklart får du ringa. xxxxxxx eller xxxxxxxxxxxx

Hälsningar

Matilda och Pojkvännen


En och en halv månad kvar. Sedan flyttar vi!

10 kommentarer:

malin sa...

Men herregud! Här händer det grejer! Ingen ring och snart husfru :) Åh, jag är alldeles exalterad för din skull!

Matilda sa...

Jag veeeet! Det händer så mycket grejer att jag knappt hinner med själv! Jag är jätteexalterad jag med!
Liten tjej ska bli stor! =)

egoistiska egon sa...

men vad KUUUUUL!

Milla sa...

GRATTIS. Kul med utökning av Ramsdalsbefolkning. Ni är så välkomna. Kramar i massor. Milla

Ojsan sa...

Åhhh grattis (från en "utomstående")! Själv har man.. 1,5 år tills man får flytta in, ungefär. Men det går väl fort bara man kommer igång :-)

mamaMill sa...

Haha, ingen ring, jag tänkte på fingret och började fundera på bröllop :P Men självklart var det ju näsringen hon menade :D Så himla kul för er!

Jennys sa...

Vad skönt för er.. vi har kvar till jul iallafall.. vore kul att få komma och kika hur ni har det sen.. ;o) Avis blir man.. =) Lycka till =) på återseende

Lina Ö sa...

Grattis!!va roligt!kram

Alexandra sa...

Vad roooligt! Träffa pojkvännen din på mattssons här om dagen. Vi borde komma ut och kika nåt. 5 juni är skolan förbi och då ska jag verkligen ha mera tid för saker. kram

Matilda sa...

Egon: Håller med!

Milla: Tack tack! Snart är vi grannar på riktigt!

Foxy: Tack tack! Skönt att du har en sådan positiv inställning. Vi har byggt i sju år typ ... =) Se till att det inte tar lika lång tid för er!

Mille: Haha. Nope ingen ring på fingret. Då måste man ju gifta sig! Och tack!

Jenny: Bara till jul?! Det går ju snabbt ju! Klart ni får komma och kika. Bara att svänga förbi och titta om vi är där. Eller så slår du en pling innan så kommer vi ner. =)

Lina: Tack!

Alexandra: Jag säger som jag säger till alla: kom bara kom! Slå en pling innan bara. =)