onsdag, november 26, 2008

I'm feeling blue

Jag har sprängande huvudvärk i dag. Den är av den varianten att man nästan vill spy.
Beror troligen på nattens helt sinnessjuka drömmar. Drömde att mitt barn dog, att min kompis blev knivhuggen, att det började brinna och jag var instängd i samma rum som elden, att det var krig och jag försökte samla material till att bygga ett hus och samla mat för att överleva. Som sagt, sinnessjukt.
Har högst troligen gnisslat tänder hela natten på grund av det. Och så har jag vaknat 750 gånger och haft svårt att somna om.

Till råga på allt vräker det ner ännu mera snö. Det är väl visserligen okej, men det känns bökigt när man ska köra en massa bil.

Kort sammanfattat: Allt skulle kunna kännas bättre.

2 kommentarer:

Nilla nill@hotmail.se sa...

Hmm? Undrar vad en drömtydare säger om den? Nåt ligger och gror i dig i alla fall, helt klart!

Matilda sa...

Det är helt säkert något som gror. Känner det när jag är vaken också. Måste bara strukturera tankarna lite så jag får klarhet i vad det är. Lovar att berätta då.