onsdag, november 19, 2008

Humor helt på min nivå

Jag har vansinnigt roligt. Med mig själv, framför datorn.
Hittade hit och har skrattat sedan dess. Åt mig själv och min fot.

Testa själva:

1. Sitt ner, lyft din högra fot ifrån golvet och cirkulera den medurs.

2. Nu, medan du gör det, skriv siffran '6' i luften med din högra hand. Din fot kommer att ändra riktning!

Tre gånger och samma resultat alla gånger. Haha. Skitkul.


Eller är jag kanske övertrött?

Edit: Jag skrattar fortfarande. Samma resultat för femte gången. Hur dum får hjärnan vara? Den lyder ju inte alls!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och det bästa är att jag går på det - trots att jag har "facit" - att man inte ens då kan göra "rätt". Men jag instämmer - kul var det!

Matilda sa...

Avgrundsdjup: Visst är det roligt! Fast man vet blir det fel. Humor på min nivå, som sagt!