onsdag, november 19, 2008

Hår hår hår


Under en längre tid har jag sparat ner bilder på datorn på snygga frisyrer. Sådant som jag skulle kunna tänka mig att ha.
När jag gjorde en genomgång visade det sig att i stort sett alla frisyrer var blonda. Verkar som att jag tänker behålla håret ljust i morgon. Kanske göra det ännu ljusare? Men jag vet inte.

De tre frisyrerna ovan är alla favoriter. Skulle däremot inte alls passa i ettan. Och tvåan är egentligen lite för kort. Jag hade ju tänkt spara till långt hår.
Trean gillar jag skitmycket, men riktigt så kritvitt blir det inte. Blir det blont blir det snarare guldigt och varmt så jag inte försvinner. Kan ju hända att man blir så blek att man smälter in i bakgrunden.

Åh. Har ångest. Är det någon som kan hjälpa mig? Ska jag bli blond? Eller ska jag fortsätta vara mörk?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nummer två blir great för dej. Våga kort hår.
Trevlig firmafest förresten.
/maj

Anonym sa...

Jag tycker att du ska satsa på mörkt och 2:an! Kram Hanna

Matilda sa...

Marika: Jag om någon vågare väl kort hår. Haha!
Men nej, inte nu. Våga långt hår! =)

Hanna: Inte mörkt. Inte ännu. Nästa år kanske. Haha!