fredag, augusti 15, 2008

Tre spridda tankar

Har jordens träningsvärk från igår. Att krampaktigt hålla i sig av rädsla för att dö är tydligen bra för musklerna. Ryggen mår däremot inte särskilt bra. Den har gått av. Eller i alla fall blivit några centimeter kortare. Är i behov av en kiropraktor. Eller en sträckbänk.

Annars är det min första ”lediga” dag på länge. Har inga planer. Det enda är att jag ska packa upp och packa ner väskan igen. Drar iväg i morgon igen. Bröllop för andra gången den här sommaren. Lördagen därpå blir det det tredje bröllopet. Roligt med bröllop.

Och så drömde jag i natt att jag bodde i huset. Och att vi hade en dammsugarrobot. Fan va den var bra. Ska köpa mig en sån när vi flyttar till huset. Bara så ni vet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hörde ryktesvägen igår att du varit lite sjösjuk på sjön-Inte skoj!! Hoppas det slutat gunga nu iaf:-)

Kramen till dej

Matilda sa...

Erica: Nej, det var verkligen inte roligt. Usch och fy säger jag bara. Vill inte vara med om igen.