måndag, augusti 11, 2008

Det här är planering mina vänner

Ja, resan hemhem blev inte riktigt som planerat. Regnet öste ner i stort sett hela tiden och min syster fick för sig att gifta sig. Ringde på onsdag kväll och sa att de skulle gifta sig på fredag förmiddag. Jag tackade min lyckliga stjärna att jag åtminstone hade slängt i en klänning i packningen.

Men det var roligt, spontant och alldeles härligt. Bröllopsfesten på åtta personer var också den roligaste jag varit på.
Planering är ibland väldigt överskattat.
Så här vackra var de!

Lägg märke till den den alldeles underbara utsikten.
Jag ska också gifta mig utomhus. Basta.

5 kommentarer:

mamaMill sa...

Oj va spännande :D Grattis då!

mamaMill sa...

Oj va spännande :D Grattis då!

Tesa sa...

Ja dom ser verkligen jätte fina ut.. ;) och håller med, OM jag ska gifta mig ska jag oxå göra det utomhus!

Sara Ödmark sa...

Det var det värsta! Väldigt fin bild.

Matilda sa...

Mille: Det var jättespännande!
Tesa: Utomhus is da thing, eller hur man säger.
Saom: Spontant är roligt! Och tack, fotografen är jag. =)