lördag, augusti 02, 2008

Det är väl förbannat konstigt

Tycker bara att det är så konstigt att folk läser min blogg utan att säga ett knyst om det. Och sen dessutom går runt och snackar om min blogg.
Saker jag har nämnt här i en mening på skoj har plötsligt blivit sanning.

Tänker kanske ta en paus. Orkar inte vakta mina ord här. Här är en fristad för mig, mina vänner och min familj. Bloggen är inte till för att andra ska kunna gå runt och snacka skit.

Vore trevligt om alla som läser kände för att ge sig till känna.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läser, haha, vilken nyhet.
Och satan i gatan vilken firmafest ni verkar haft-igen. Avis? närå..:)
Kram Marika,

mamaMill sa...

Och att jag läser vet du =) Och jag vill också ha firmafest.. Men först ska man va anställd på riktigt!Där ser du va förmåner du har ^^

Alexandra sa...

Och jag läser...

Anonym sa...

jag läser oxå ibland =)

Nilla nill@hotmail.se sa...

Jag läser ALLTID! =)

Ojsan sa...

Jag läser också, till och från. Men har inte kommenterat av den enkla orsaken att jag inte känner dig, jag vet ju knappt vem du är förutom till namnet. Det är dock mycket trevligare att läsa bloggar somm bjuder på sig själva än att man bara listar sida upp och sida ner med opersonligheter :)

Matilda sa...

Marika: Du borde ha varit med! Fan va skoj det var!
Mille: Hmm, det förmånen har jag faktiskt inte ens tänkt på. Men det stämmer. Det är en lyx. Särskilt med mina kollegor.
Alexandra: Jo, det vet jag ju...
Johanna: Och att du också läser vet jag också. Du sa det en gång på krogen. Du får gärna läsa också!
Pernilla: Vilken nyhet! =)
Foxy: Oj hej, välkommen. Jag har läst din blogg några gånger också. Och kommenterat en gång, trots att jag inte ens vet vad du heter på riktigt. =)

malin sa...

Jag är din största fan! Varje gång jag loggar på kollar jag med iver min RSS-läsare om något hänt i din värld. Så sluta för fanken inte skriva!

Matilda sa...

Malin: Haha! Vad söt du är! Dito.