söndag, augusti 03, 2008

Men jag har bara regn hos mig

I dag känner jag mig lika dyster som vädret.
Gårdagens utbrott över att folk som jag känner tjuvläser min blogg utan att säga det var kanske lite väl. Hey, internet är ju fortfarande internet. Vad jag hade väntat mig vet jag inte. Ärlighet kanske?

Nåja. Får väl kanske inte vräka ur mig lika mycket skit längre. Eller så skiter jag blankt i att folk läser. Take me for who I am – eller skit i mig helt och hållet. Det blev många skit det där...

Ska just åka till jobbet. Sen blir det kebabrulle + film. Sedan semester. Just nu känner jag för att ha semester resten av livet. Gå i pension kanske? Trodde inte att man kunde vara så här trött. Jag är så trött att varningsklockorna börjar ringa. Farligt.

Nåja. Om några dagar drar jag hem-hem. Planen är vin på mamma och pappas nya veranda, mjuktennis på baksidan och lite kramar och pussar på familj och syskonbarn.
Och så hoppas jag på sol. Behöver solenergi för att fungera. Inte det här jävla regnet.

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Om du skulle ge samma råd till dej själv som du gav till mej när jag tröttna på allt va bloggfan hette :p

Matilda sa...

Vilket bra tips! Om jag bara minns vad jag sa... Haha!