lördag, mars 08, 2008

Ursäkta om jag sluddrar

Är lite småslirig. Inget värre, men lite vinpåverkad i alla fall.
"Folket" har just gått hem. Det blev relativt tidigt i dag men det känns vuxet och moget. Precis som det ska vara när man fyller 27.
Fyller visserligen först på måndag, men det är lika bra att vänja sig.

Herregud vad paket jag fick! Och herregud vad folk det va här. Räknade att det va 28 personer här. På 60 kvadrat.
Men smörgåstårtan räckte i alla fall. Med råge. Finns en rejäl bit till mig och pojkvännen att festa på i morgon.

I morgon förresten. Då ska jag på jobb. Nykter. Vara chef och allt. Vilket föredöme jag är! Men å andra sidan, alla vet ju hur jag är redan...

Sorry om jag är sluddrig. Känner mig sluddrig. Det går sådär att skriva här faktiskt.
Jo. Skulle i alla fall säga tack till alla mina söta vänner! Tack för att ni kom hit! Tack för att ni finns! Tack för att ni livade upp min dag och tack för att ni är mina vänner! Love you!
Godnatt. Och en fylle-vin-puss också!

Inga kommentarer: