fredag, mars 14, 2008

Oh happy day, oh happy daaay

Hör ni gospeltonerna? Det svänger!
I dag ser ut att bli en riktigt bra dag. Det liksom pirrar i magen och jag tror inte att det är magsåret som spökar.

Trots att jag vaknade med ett ryck strax efter klockan sex och hade känslan av att jag försovit mig. Trots att jag vaknade klockan halv nio och tänkte: nu har de morgonmöte på redaktionen. Trots att jag inte kunde somna om efter det.
Trots allt detta kommer det här att bli en bra dag.

Inleder min långledighet i dag. Elva dar av navelpillande. Elva dar av sovmorgnar. Elva dar med inget vettigt att göra. Härligt!
Och i eftermiddag kommer ma and pa hit. Då får jag PRESENTER! Jippi!

Ska bli så skönt att få slappa och snacka lite skit med dem.
Jag vet hur det blir: de kommer med goda råd till bygget, de kommer med goda råd till min mage, de kommer med goda råd till hur jag i största allmänhet ska hantera mitt liv. Och dessutom kommer vi att äta gott och dricka en massa vin!
Jag älskar verkligen mina föräldrar. Vad gött att man kan göra det!

Oh happy day. Oh happy daaay... when my parents comes...

Inga kommentarer: