fredag, mars 07, 2008

Oj vad det är spännande vid datorn!

Tredje inlägget på en dryg timme. Det kan tyckas som om jag inte har något bättre för mig en fredagskväll än att sitta vid datorn. Det har jag.
Jag försöker bara fördröja det oundvikliga. Att ta tag i saker och ting.
I morgon ska jag som sagt ha kalas. Med smörgåstårta. Här hemma.

Det innebär att jag i kväll åtminstone måste börja "ta tag i saker och ting". Typ som att laga en smörgåstårta. Typ som att plocka undan alla tidningar och brev som är utspridda över hela lägenheten. Eller som att dammsuga. Eller vika tvätt. Eller gå till återvinningsstationen med skräp. Eller diska. Eller ... sitta vid datorn ett tag till.

Någon som vill att jag ska skriva något speciellt här? Någon som har en idé till ett inlägg? Någon? Snälla. Någon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan ju inte va hos dig ikväll men jag tänker på dig iaf (och på din goda smörgåstårta =) ). Har oxp lite svårt att komma ihåg vad det är för dag/datum nu när alla mina dagar är som söndagar, så jag säger det nu så har jag inte glömt... JÄTTEMYCKET GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA TILDA!!!

mamaMill sa...

Va du skriker ^^ Grattis Tilda, ses ikväll :)

Matilda sa...

Terez: Åh tack! Saknade dig här i kväll! Ska jag mejla lite tårta till dig?
Och för dig med datumen, fyller på måndag... men firar i dag, så du är helt på rätt! Kraaam!

Camilla: Tack! Och jo, vi sågs i kväll. Tack för att du kom! Puss och kram!