onsdag, november 23, 2011

Stressen STRESSEN!

Alltså. Det slog mig först nu. Jag flyttar på fredag. JAG FLYTTAR PÅ FREDAG!
Jag har inte packat en enda liten pinal. Inte en grej, inte någonting. Jag har knappt någon som kan hjälpa mig på fredag dag, jag har ingen skåpbil att flytta sakerna i, jag och fd pojkvännen har inte gjort upp vem som ska få vad och jag har inte en susning om var saker och ting ska stå i nya lägenheten.

Ångesttrycket över bröstet har bytts ut mot en stressklump i magen. Vet inte vad som är värst egentligen.

2 kommentarer:

Linda sa...

Sen när det är gjort kommer du dra en djup suck och sjunka ner i din soffa i din egen lägenhet i stan och förstå att från och med nu är det bara framtiden kvar. I den tanken hittar du mycket tröst och kanske viss förväntan, tror jag :)

Hoppas du förstår att jag är Linda E. de gångerna jag inte orkar logga in.

Kram och lycka till!

ps. vi drar till karlstad på fredag så vi kan tyvärr inte vara mycket till hjälp heller, men sen är det i alla fall nära för att byta gitarr-strängar :)

Matilda sa...

Ja, jag längtar grymt mycket till söndag när allt det här är över!

Och ja, jag vet att du är Linda, det är inte så många andra lindor som kommenterar här. Hihi.
Det där med gitarrsträngarna lät super. Välkomna på besök!