tisdag, november 01, 2011

Helgen då?

Ja, jag vet att det är tisdag i dag. Och jag vet också att ni troligen väntat och väntat och väntat på att få reda på vad jag gjorde i lördags. (Hallå hybris!)
Så här är några urdrag:

• Thaiboxades med en 1,90 meter lång man. Vann förstås.
• Blev uppraggad av en tjej.
• Drack shotar trots att jag lovade mig själv att inte dricka det. När spriten går in osv.
• Mådde lite dåligt. Se ovan.
• Fick fel jacka i garderoben.
• Åkte rekordbillig taxi hem. Perfekt med tanke på mitt fattigdomstillsånd.
• Blev hotad med ”om du inte passar dig biter jag dig!”
• Led av den psykiska åkomman asbest. Oklart vad symtomen är.
• Dansade i Converse. Bästa skorna att ha på krogen!
• Blev kallad Bästa! hela kvällen.

Allt som allt en väldigt härlig kväll.

2 kommentarer:

AZ sa...

Ja herrejävlar vilken lördag vi hade!
Det gör vi igen dock utan smådrinkar den här gången och korkade beslut kl. 03.45! :P

Matilda sa...

Nä? Utan allt det? Hehe. Fast ja. Det är nog bäst!