fredag, april 29, 2011

Skräckfilmsdrömde i natt

I natt drömde jag om zombies som var extra svåra att döda. Man var tvungen att klyva hela huvudet med en yxa för att de skulle sluta vandra. Alltså på längden, så att det blev två separata halvor.
Det värsta var att min pojkvän hade blivit zombie och jag var tvungen att klyva hans skalle. Fy fan.

Tror mitt undermedvetna väntar på säsong två av världens bästa zombieserie: The Walking Dead.

Funderar för övrigt på att samla alla mina vidrigaste mardrömmar och göra en skräckfilm av det. Jag skulle i alla fall bli vansinnigt rädd.

2 kommentarer:

jeppe sa...

Coolt!!! =) Gaming nörd som jag är, så här kommer ett tips på ett bra zombie-spel. Har inte kommit ut än, men snart så... hehe...

http://www.youtube.com/watch?v=42dIAt2-VpM

Matilda sa...

Jag är ju tyvärr ingen spelnörd ... Men ska kolla klippet!