onsdag, april 13, 2011

Det är öken i min hjärna just nu

Flera har de senaste dagarna skrivit eller sagt att de är håglösa, hängiga och har noll lust eller energi till att göra något. Och jag har bara nickat jakande. Jag med jag med jag med!
Jag lever knappt och min hjärna har tagit vårledigt. Det enda den vill göra är att fylla min kropp med öl och godis. Och det skapar inte särskilt mycket blogginlägg.

Så jag vet inte riktigt men tänkte att ni kanske kunde hjälpa? Vill ni läsa något speciellt? Kanske att jag skulle visa fler bilder? Kanske bjuda på mer av min magiska kokkonst (hehe)? Eller skriva om något djupt och allvarligt?
Eller vill ni veta något om mig? Eller kanske göra som andra bloggare har gjort och be er skriva en rubrik till mig?

Man kanske kan sammanfatta det och säga: Jag är öppen för förslag. Om det finns några vill säga. Flera har ju som sagt skrivit eller sagt att de är precis lika lama som jag ...

9 kommentarer:

Linn sa...

Jaaaaa! Blogga mat!

Matilda sa...

Ok. Will do!

Tesa sa...

Håller med blogga om Mat! :)

Anonym sa...

Förslag på bloggrubriker:

"Hur man håller liv i ett långt förhållande"

"Vill jag ha barn?"

"Lycka för mig är..."

Obs! Matinlägg läses också med stor förtjusning.

Matilda sa...

Tesa: haha, du kan ju alla mina paradrätter ju typ. Eller har käkat dem iaf. Men mat it is!
Anonym: okej, taget! Ska fnula lite bara så kommer det inlägg så smånigom. Tack för inspiration.

Peppe sa...

min hjärna läste "min hjärna har tagit vårdledigt". Vilket i och för sig också skulle ha passat in.

Jag vill se bilder och höra historier om dig.

Matilda sa...

Haha, vårdledigt vårledigt same same nästan.
Bilder ska du få se.
Och historier. Vet bara inte riktigt vad du vill höra. Liksom sånt som jag upplevt eller bara vem jag är? Ska försöka klura ut nåt roligt att berätta.
Kul för övrigt att du hittat hit. Jag brukar kika på din blogg också med jämna mellanrum.

Anonym sa...

Vad skrämmer dig?

Vad berör dig? Alltså då menar jag nåt sånt där som verkligen överlag kan röra dig till tårar, typ...

Vad kan göra dig sådär rosenrasande förbannad? (om du ens kan bli det...?)

Matilda sa...

Åh, ännu mer. Kul! Ska svara så smånigom.