onsdag, april 20, 2011

Pirrig i magen


Minns ni den här lådan? Om inte kör jag en kort recap: Jag fick den när jag fyllde år av min familj. Den är full med konstiga saker så som tuggummi, hallonbåtar, ett par stringtrosor, en flaska champagne, en leksaksring, ett hårspänne, en sten och ett kinderägg. Alla saker är ledtrådar till vad som väntar nu under påsken.

För i lådan fanns också en lapp där det stod att en överraskning väntade med start på skärtorsdag. Och jag har bara fått en liten ledtråd till: Att pojkvännen ska ta mig till Stockholm där äventyret börjar och att jag ska packa ner tandborste, en snygg klänning, klackskor och vårkläder.
Och i morgon bitti tar vi färjan!

Nu är jag pirrig, nervös och alldeles uppspelt. Jag har fortfarande inte en blekaste aning om vart vi ska och tycker att det ska bli skitkul. Det enda jag vet är att hela min familj också ska vara med, så jag lär bli nöjd oavsett vad som väntar. Åååå vad spännande det ska bli!

7 kommentarer:

malin sa...

Åååh, vad roligt! Vilken superfamilj du har som orkar tänka ut något på förhand! Hoppas du får riktigt kul - och du kan väl liverapportera någonstans om vad som händer :)

Matilda sa...

Ja jag vet! De är helt underbara! Love them!
Och ja, det är mina intentioner att berätta vad som händer, men med tanke på att jag inte vet någonting känns det svårt att lova något. Men jag ska försöka. Lovar!

Tesa sa...

Är som sagt minst lika nyfiken som du! :) Så hör av dig under dagen så jag vet vad som händer! Ses när vi båda är hemma på ön igen. Hälsa resten av familjen och ha det gött. Puss puss

Hanna sa...

hihihi...Jag vet vart vi ska...

Matilda sa...

Tesa: Japp, jag hör av mig. Hälsa familjen så ses vi nästa vecka!
Hanna: Fuuusk!

Åsa sa...

Fy fabian vad spännande! Ser fram emot rapporten om va som hände :D

Matilda sa...

Du ska få en utförlig beskrivning, lovar! Ses kanske på måndag, jag är grymt sugen på att komma ut en sväng!