lördag, december 10, 2011

Jag är inte värdelös

Det betyder inte att jag är värdelös. Det betyder inte att jag är värdelös. Det betyder inte att jag är värdelös. Det betyder inte att jag är värdelös. Det betyder inte att jag är värdelös. Det betyder inte att jag är värdelös. Det betyder inte att jag är värdelös. Det betyder inte att jag är värdelös.

Men synen fick mig ändå att känna så. Hur irrationellt det än låter. Jag känner mig utbytbar. Och värdelös. Igen.
Men jag är inte värdelös. Jag är inte det. Jag är förbanna inte det. JAG ÄR INTE VÄRDELÖS!


(Säger man samma sak tillräckligt många gånger kanske man börjar tro på det.)

5 kommentarer:

Åsa sa...

Men, va händer? Såklart du inte e värdelös!

Matilda sa...

Jag kan ta det öga mot öga med dig när du bjuder på den där bullen. Hihi.
Tack för snälla ord.

Hanna sa...

Du är definitivt INTE värdelös!!!! Du är världens bästa lillasyster!!!! Glöm aldrig det!

Erica sa...

Nej, vet du det är du sannerligen inte!! VärdeFULL Matilda - värdefull,värdefull,värdefull,värdefull!!!!! <3 <3 <3

Matilda sa...

Hanna: Och du är världens bästa storasyster!
Erica: <3