fredag, november 10, 2006

Straffarbete!

Bara för att man råkar glömma bort vilken tid man börjar på morgonen och stövlar in 35 minuter för sent tycker jag att man borde få gå hem samtidigt som alla andra!
Sitter nu, nästan alldeles ensam, och ugglar...
Känns som jag har blivit straffkommenderad till att sitta ensam på jobbet en fredagkväll. (Det var visserligen ingen som sa åt mig att jobba in de där minutrarna i kväll, men man gör ju det ändå...)

I alla fall... anledningen till att jag tycker att det känns så långt är att Magnus Betnér väntar i kväll. Först god (förhoppningsvis) middag med ett glas vin och därefter skrattattack (förhoppningsvis).
Kör tyvärr bil ikväll så kvällen lär nog sluta efter skrattet. Känner mig inte riktigt upplagd för partyparty med tanke på pojkvännen...
Och så måste jag hålla i slantarna... brände över 4.000 kronor när jag var hem. Nu väntar jag bara på att kvarskatten ska komma.
Då blir det: ”Prisa gud, här kommer skatteåterbäringen!”

Inga kommentarer: