torsdag, november 09, 2006

Fit For Fight

Nu ni. Det närmar sig verklighet...
Förra året skrev jag strax innan nyår att jag under året skulle försöka bättra några av mina dåliga sidor.

Nummer ett var rökningen. I morgon är det exakt tre månader sen jag rökte min sista cigg. Tre månader utan att röka räknas enligt vissa som gränsen till att vara rökfri. I så fall är jag det nu.

Nummer två var att jag skulle försöka vara lite trevligare på morgonen och tygla mitt verkligen hemska morgonhumör. Det har väl gått okej. Att vara grinig när klockan ringer hör liksom till min personlighet. MEN, jag har lärt mig under året att snabbt säga förlåt till dem jag trampat på tårna i min morgonbitterhet.

Nummer tre var träningen. (Träningen som jag bara har skrivit om typ 740 gånger här på bloggen...) Om två veckor ska det också vara verklighet. Då ska jag och T bli Fit For Fight. Vi ska till och med gå ut hårt. Två olika träningsformer är inplanerade och vi ska sporra varandra och dra varandra i kragen varenda gång vi funderar på att strunta i det. Vi ska klara det. Pepp pepp...

Inga kommentarer: