onsdag, november 08, 2006

Ingen dröm

Vet inte vad jag ska säga. Vet inte vad jag ska göra. Vet inte hur jag ska känna.
Min pojkvän har varit med om en trafikolycka. Han mår bra men killen han krockade med har fortfarande inte vaknat. Troligtvis skallskador.
Jag mår sådär. Pojkvännen likaså. Det känns olustigt, overkligt. Det här händer inte en själv, det händer andra...
Tänk om han aldrig vaknar. Tänk om killen har jättesvåra hjärnskador. Herregud! Vad ska man göra då? Hur kommer min pojkvän må då?
Det här kan inte va sant. Snälla säg att allt är en dröm!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Shit! Vad fan var det som hände? Gud vad läskigt... Kram kram

Matilda sa...

Han krockade med en mopedist. Läget för killen är i alla fall stabilt just nu. Det känns lite bättre.

Anonym sa...

håller tummarna för att moppekillen ska bli återställd.

fy för olyckor.