lördag, november 25, 2006

Filmen om jobbet

I dag är jag rejält skakis och bakis. Har just ätit frukost. Vågade inte göra det tidigare med risk för att den skulle returneras på samma gång.
Det var firmakalas i går och det var helt ljuvligt, roligt, fantastiskt och intressant. Allt var bra helt enkelt (utom bandet som enligt mig stundtals lät som karaoke - med andra ord en halvfet gubbe som skrålar till en gammal Creedence-låt.)

I alla fall har jag kommit på att mina arbetskamrater är bland de bästa i världen. Det är ett sådant otroligt härligt gäng.
Som det här till exempel. Det är inte många andra redaktioner skulle få för sig att göra en film på arbetstid. Ok, den kanske inte vinner någon Oscar, men den är rolig.
Kom förresten ihåg att gå in här och sätta betyg på spektaklet.

Brrr... nu ska jag gå och försöka få bort min fyllefrossa, min jäkla kroppsvärk och gårdagens smink genom en lång varm dusch. Gött!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahah! Helt underbart! Gillar d som står i tidningen oxå " Jag sitter en lång stund på huk framför en liten skugga på gräsmattan och smackar inbjudande med tungan. Det upphör jag dock med när jag inser att skuggan inte rör på sig eftersom det är en trampbil." LOL