söndag, juni 19, 2011

Spridda tankar

Det är inte ens midsommar och jag börjar redan tröttna på grillat kött. Fan.
Jag måste gå mer på loppis. Handla vinglas bland annat. Och små söta vaser. Mönstrade tallrikar. Ett pottskåp till badrummet. Och lite annat smått och gott.

Vad ska jag ha för tapeter i vardagsrummet? Det finns så många, så fina. Och så dyra!
Apropå midsommar så har jag och pojkvännen ännu inte kommit överens om var vi ska fira. Börjar ledsna på att slåss nu, så funderar på att skita i allt och typ vara hemma i stället. Fast nä.

Har ätit så mycket mat i dag att det hade kunnat mätta tre personer. Tårtan blev för övrigt supergod.
Dansband och country är inte, och kommer aldrig att bli, min grej. Konstaterar det efter lördagens happenings.
Hatt! Jag måste börja ha hatt oftare. Så bra när jag är ful i håret.

Så där ja. Nu kanske de här tankarna kan lämna min skalle så jag kan somna någon gång.

Inga kommentarer: