måndag, juni 27, 2011

Midsommar i bilder

Vi började midsommar med världens godaste sillunch hos vännerna.
Photobucket
Drack pojkvännens flädersnaps, öl och fejkchampagne. Gött.
Photobucket
Sedan hjulade jag in sommaren. Trots att jag hade klänning på mig ...
Photobucket
Sedan plockade vi lite blommor och gjorde en, om jag får säga det själv, vrålsnygg bukett som vi plastade in i cellofan. Blev nästan lite sugen på att ta den och gå och gifta mig.
Photobucket
Men buketten skulle till den här jubilaren som fyllde 70 år och hade öppet hus.
Photobucket
Och där stannade vi tills det blev mörkt och då tog vi båten hem igen.
Photobucket
Det var alldeles speglblankt på vattnet, men jag hängde ut över relingen och tömde magen ändå. Den där flädersnapsen var inte att leka med.
Photobucket

2 kommentarer:

mamaMill sa...

Gött :) Gillar speciellt hjularbilden :D

Matilda sa...

Haha, jag gillar den också. Trots att jag visar hela röven. Men det bjuder jag på.