söndag, juni 26, 2011

Saker jag gillar, en lista mitt i natten

Ost! Parmesan särskilt. Och hallomi.
Olika sorters glas i olika modeller och färger.
Färg! Mycket färg.
Grafiska mönster.
Vita väggar.
Oliver.
Bubbelvatten.
Sol.
Tomatsallad.
Vitlöksbröd.
När jag vinner i spel.
Graffiti.
Saltlakrits och ostbågar.
Grönt!
Min gigantiska byrå.
Läppstift.
Pioner.
Böcker. Och att ha dem runt mig.
Jeans.
Att titta på människor.
Friterat.
Skriva.
Mos med rostad lök och dill.
Bra musik.
Bada badkar.
Rött.
Sex.
Fruktträd som blommar.
Converse.
Iphone.
Havet och att bada.
Spets.
Öl, vin, ljus rom och vodka.
Kött.
Mina klockor.

Och en hel del annat som jag inte kommer på nu. (Obs! Folk jag gillar klassas inte som saker, därför är de inte med.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till att ha en av de mest sofistikerade bloggar jag kom över på ett tag! Dess otroligt hur mycket du kan ta ifrån något helt enkelt på grund av hur visuellt vacker den är. Youve sätta ihop en bra blogg utrymme bra grafik, video, layout. Detta är definitivt ett måste-se blogg!