onsdag, februari 03, 2010

Vad ger jag för intryck egentligen?

Inte för att vara den som är den, men ...
Jag var just in på Bloglovin för första gången på typ ett halvår. Gladdes åt att åtta personer nu följer mig via den sidan. Yey. I paritet med storbloggarna alltså. Minus någon miljon sisådär.

Hur som helst. Där fanns en liten flik där det stod (står?) ”People who like this blog also like:” och fyra bloggar som på något sätt och vis kanske kunde vara lika min blogg.
Nyfiken som jag är klickade jag in på dem.

Den första: Välskriven av en tjej som är kodeinmissbrukare.
Den andra: En blogg där skribenten skriver: Min blogg är dålig, jag lägger ner den.
Den tredje: En myyyysig blogg med bilder på kakor blandat med texter om vädret. Heh.
Den fjärde: Här börjar inläggen med: I dag har jag gjort ... Och handlar om faktiskt ingenting.

Av detta kan jag utläsa: Att jag kanske borde fundera över vad jag egentligen ger för bild av mig själv via bloggen. Kodeinmissbrukande tjej som skriver att jag skriver en dålig blogg, är helmyyysig och skriver en vardagsblogg om ingenting?
Nästan rätt alltså. =)

Inga kommentarer: