söndag, februari 07, 2010

Mellan dröm och verklighet

Först måste jag be om ursäkt för min förvirring. Självklart borde ju förra inlägget haft rubriken Fuck februari. Eftersom det är februari. Hade hjärnsläpp.

I övrigt kan jag säga att jag hade en superkväll igår. Iklädd mina shorts.
I dag är det dock inte riktigt lika roligt. Ligger fortfarande i morgonrock på soffan och halvsover.
Men det kan vara ganska spännande faktiskt.

Jag väver in det på tv i mina drömmar. Tittade på nyhetsmorgon och kan konstatera att Elin Kling i min värld valde ett par vita armymönstrade hiphopbrallor som "måste ha 2010". Hysteriskt roligt!

Sedan vet jag inte om medlemmarna i Freda inte pratat med varandra sedan 1993, eller om jag hittat på det. Å andra sidan drömde jag att en rosa glasflamingo var det hetaste inom designvärlden, och när jag slog upp ögonen såg jag att det var sant. På riktigt.

Kanske skulle köpa kamoflagebrallor i alla fall...

Inga kommentarer: