fredag, februari 12, 2010

Jag är gubbgrinig

Det känns som om min aura (om man nu har någon) är svart och röd. Arg och grinig. Som ett moln stannat precis ovanför mitt huvud.
Orsaken är en grinig jävla gubbe som tydligen ska förpesta hela min jävla dag. Fy fan. Så nu är jag grinig. Och arg. Och ledsen. Och inte fan verkar det gå över heller.

Tänk att den där dumma gubben som var så otrevlig, ville förminska mig och bara var allmänt elak ska få göra min dag till en pest. Det borde han inte få göra!

Nu ska jag gå ut och äta god lunch för att få bort ilsketrynkan mellan ögonbrynen. Hoppas det hjälper.

3 kommentarer:

Mille sa...

Va han gjort??!

Fia sa...

skitgubbe!
Hoppas en god lunch gjorde dig på bättre humör. Om inte annat köp en sötsak och lyxa upp humöret=)
Hatar otrevliga människor, det förpestar tillvaron.

Matilda sa...

Mille: Vad har han inte gjort? ;)
Det var en gubbe jag intervjuat som var skitgrinig och tyckte att jag skrivit fel, trots att jag har skrivit exakt så som han sa. Jag har det svart på vitt liksom. Och så skulle det varit trevligare om han sagt saken på ett trevligare sätt, utan att trycka ner mig på köpet. KONSTRUKTIV kritik är bra, men inte OBEFOGAD kritik. =)

Fia: Lunchen gjorde susen. Tårtan jag lyckades tigga till mig av ekonomiavdelningen också! =)