torsdag, februari 25, 2010

Lite glitter som piggar upp


Jag har en pissdag. Ingen orsak egentligen. Känner mig liksom nedsläppt och som att jag dessutom fick en hemsk taskig landning. Gruvade mig över surgubbar och jobbigt jobb i natt och hade som jag skrev förut en mardrömsmorgon. Arg som ett bi och stressad till tusen. Usch.

Och till råga på allt förlorade Sverige OS-hockeyn.
Ni ser, ingen höjdardag som sagt.

Hur som helst. Ser ni förbi min griniga min och trötta ögon ser ni mitt nya halsband som jag shoppade under Stockholmsresan. Det är superfint. Lovar att visa en bättre bild på det en annan gång.

Halsbandet är i alla fall det enda som gör mig lite lite glad i dag.

4 kommentarer:

Fia sa...

Usch ibland har man bara såna dagar, tur är att det kommer en ny fräsch dag imorgon, hoppas det piggar upp lite i varje fall. P.s halsbandet riktigt fint "blingbling" halsband=)

Hanna sa...

Låter som om du behöver bli lite ompysslad av storasyster. När kommer du?
Ps. halsbandet är grymt snyggt!
Ta hand om dig! Kram

åsa sa...

passar dej perffa de där halsbandet! snyggt!

Matilda sa...

Fia: Ja, det är riktigt tråkigt med såna dagar. Men man måste väl ha dem också?
Halsbandet är inte så mycket blingbling egentligen. Som sagt, jag ska visa en bättre bild på det! =)

Hanna: I morgon? Nej, men kanske i april maj nånting? Tar du hand om mig då? =)

Åsa: Haha. Ja, det är lite min stil. =) Tack!