fredag, februari 05, 2010

Kolla håret

Photobucket
Så här vill jag ju att mitt hår ska se ut! Snygg lugg – inte alls som min alldeles för långa och risiga. Och snygg färg. Precis lagom ljust.
Och så är håret långt och fint. Kanske jag skulle ta och spara skiten nu? Det växer ju ändå så jäkla snabbt.

För övrigt gör jag som resten av bloggvärlden verkar göra: Hyllar det turkosa nagellacket och det orange läppstiftet. Skitfint. Hela hon är ju skitfin.
Bild härifrån.

Edit: Ja, som Johanna uppmärksammade mig på så har hon ju gult hår i längderna. Det vill jag förstås inte ha. Bara den färgen hon har uppe på huvudet.

4 kommentarer:

Johanna sa...

Men.. Håret är ju knallgult i längderna? Det är väl ändå inte fint?
Men jag håller med om naglarna och framför allt läpparna.

Matilda sa...

Ojdå, jaha ... Det såg jag inte ens.
Det gula vill jag inte ha, utan det som är uppe på huvudet. DEN färgen alltså. =)

Mille sa...

Det va det första jag tänkte på också, hennes längder, heh.. Bra att du inte menade så! :D

Matilda sa...

Och jag som helt och hållet missade dem. Jag måste vara blind ju! =)
Var nog mest fokuserad på hennes lugg tror jag.