torsdag, juli 09, 2009

Som bäddat för filmdag

Jag gillar att det regnar och blåser kuling. Det känns tryggt på något vis. Och eftersom jag själv inte har semester ännu gör det inte så mycket. För egen del alltså.

Den enda nackdelen är att jag jobbar. Motsägelsefullt mot vad jag just skrev, men skitsamma. För skulle jag vara ledig nu skulle jag legat på soffan invirad i en filt med katten på magen och haft filmmaraton. Typ Sagan om Ringen-triologin.
Allra helst skulle det åskat lite också. Och så skulle pojkvännen lagat köttsoppa på rådjurskött. Mmmm.

Önskedrömmar.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Jag är inte så förtjust i det här vädret, för jag har semester och en massa måsten.. Som då alltså inte blir gjorda pga regnet. Men annars skulle det inte gjort mig så mycket heller. Kram!

Bullen sa...

Hejhej!

Snälla du, skulle du kunna hjälpa mig? Jag sliter mitt hår i mina försök att klura ut hur man lägger till kategorier på Blogspot, alltså så som du har gjort i högerspalten där du visar "Jag skriver om...", men jag kan för mitt liv inte komma på hur man gör!

Jag är nästan villig att skicka en present till dig om du bara lär mig hur man får till det... Med andra ord; jag vore så otroligt tacksam!

Mvh
Bullen

Matilda sa...

Jessica: Hade jag semester skulle jag också vara lite deppig. Hoppas på bättre väder för din skull!

Bullen: Det är superenkelt. Du går in på lauoyten, lägger till en gadget som heter etiketter.
Sedan är det bara att sätta etiketter på dina inlägg. Den rutan finns längst ner på alla inlägg. =)