torsdag, juli 16, 2009

Jag är och ser ut som ett spöke

I morse snoozade jag nio gånger. Max antal. Ändå var jag som ett spöke när jag gick upp. Ser ut som ett också.

I morgon ska jag ensam, direkt efter jobbet åka hem-hem. Köra 40 mil själv. Är framme någon gång mitt i natten. Hur det ska gå till med mig själv som spöke är ofattbart. Ser hemska scenarier för mitt inre där jag kör av vägen. Och hoppas att det bara är hjärnspöken, inte verkliga. Det räcker med mig själv.

Positivt är dock att jag i morgon gör min sista dag på fyra veckor. Så sen kan jag sova sova sova sova.

3 kommentarer:

Milla sa...

Lycka till och ha det roligt hem-hemma;)och njut av ledigheten.

Nilla nill@hotmail.se sa...

Åååh vad skönt det låter! Hälsa alla hemma! Kramiz

Matilda sa...

Milla: Jag njuter för fullt!
Nilla: Ska hälsa!