måndag, oktober 02, 2006

Pigg och trött

Är i en väldigt konstig sinnesstämning just nu. Känner mig pigg, utvilad och riktigt glad samtidigt som min hjärna arbetar långsamt, jag känner mig trött och får inte ur mig den där förbannade informationen som jag har samlat på mig under dagen. Det går trögt med andra ord, trots att jag är pigg.

Kanske beror det på att jag har mycket i huvudet. Tankarna är så vitt skilda att de inte ens borde få samsas i samma huvud. Allt från min klipptid på fredag till tandläkaren, författare, dagis, konsert, hundar, besök, ledig, kväll, kurs, semester, stickande damer och en hel herrans massa mer. Suck.

Anledningen till att jag skriver här just nu är för att jag tänkte att ungefär hälften av grejerna skulle kunna fastna här på nätet och på så vis försvinna ur min skalle. Då kanske jag till och med skulle kunna jobba.
Så... jag gör ett försök nu... Men jag säger på återseende, det är stor risk att det blir så.

Inga kommentarer: