onsdag, oktober 25, 2006

Bra och dåligt

Bra: att jag just har ätit en chokladbit.
Dåligt: att jag inte kan skriva i dag.

Bra: att det är onsdag i dag.
Dåligt: att det ska bli storm i morgon.

Bra: kalaset i går som var både trevlig och gott.
Dåligt: att tanten i matvaruaffären fortfarande tror att hon känner mig och jämt vill berätta om sina förbannade katter.

Bra: att det just nu är många bra serier på tv just nu.
Dåligt: att när oktober nu äntligen snart är slut väntar helvetesmånaden november.

Bra: att jag får massor med pengar i skatteåterbäring och inte behöver köpa några julklappar för pengarna.
Dåligt: att min mobil åtminstone stänger av sig själv eller slutar att kännas vid sim-kortet tre gånger i veckan.

Bra: att det inte regnar.
Dåligt: att jag inte har något vettigare att skriva på bloggen än just det här.

Inga kommentarer: