onsdag, oktober 25, 2006

Americas most boring homevideos

Sitter och skrattar åt världens typ sämsta tv-program; Americas funniest homevideos. Det är så fruktansvärt amerikaniserat, dåligt och bara fööör mycket. Ändå skrattar jag i dag.
De måste finnas en orsak. Är jag övertröt kanske? Har jag gått och blivit medelålders? Har jag kanske så fruktansärt tråkigt att till och med tråkiga saker ses som roliga?
Jag har inget svar men vet att någonting MÅSTE vara fel. Jag menar... Americas funniest homevideos. Suck.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åå Tilda jag vet inte om de där med träning är så bra längre. Jag har sån jävulsk träningsvärk i låren så du fattar inte, jag kan inte ens gå nerför en trappa idag utan att de känns som om benen ska vika sig under mig. Hur ska jag ta mig ur sängen i morgon hua?