lördag, oktober 21, 2006

Jag är inte gammal

Och jag har gått här en längre tid och kännt mig gammal. Helt i onödan. För nu vet jag att jag inte alls är gammal.

Trots att jag vid ett flertal tillfällen påpekat för de yngre att en viss musik inte alls spelades under mellanstadiet utan i själva verket på högstadiet. Och trots att jag tog studenten 2000 och inte gick ur nian behöver jag inte känna mig gammal.
Jag behöver inte heller ha ångest över att jag faktiskt ibland skriver inköpslistor innan jag handlar och går och lägger mig 23 en fredag med ursäkten att jag jobbat hårt. Att jag har haft tre fasta jobb och omkring 70 jobb totalt (okej, det var en överdrift) gör mig heller inte gammal!

Så tack Z för det utomordentliga (oj vilket vuxet ord) testet i torsdag. Kom knappt upp i fem poäng och bör alltså inte klassas som vuxen överhuvudtaget.
Gött! På äkta värmländska.

Inga kommentarer: