måndag, oktober 09, 2006

Nu är det riktigt illa

Nu har det gått ett steg för långt. Min kropp pratar jag om.
I snart två veckors tid har jag haft FRUKTANSVÄRT ont i ryggen. Känns som om det är stora "kockor" med muskelknutar över hela skuldrorna. Rör jag ryggen bakåt knakar och brakar det. "Knirr knarr... gammal kärring", låter det som om ryggen säger till mig!
Förra helgen kom så det som fick mig att se situationen som akut. Jag var in till stan och skulle fickparkera. Jag vred ratten åt ena hållet, jag vred den åt andra hållet (bör tilläggas att min bil inte har servo...) och så knischt och axel-satan hoppade ur led och tillbaka igen. Aahhaahh!
Så Tesa snälla, släpa med mig på träning! Jag är i desperat behov av det! NU!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Men Tilda.
Sen när blev du redo för skroten?
Jag har satt min feta röv i träning och börjat med Kickboxing. Så jäkla roligt, de är så givande att slå på en säck att de fattar du inte. Otroligt bra när man är på riktigt taskigt humör.

Anonym sa...

Klart jag kan släpa med dig på träning!!!Vi börjar nu tycker jag!!Är ju ledig så jag har tid när som helst...;) Säg bara vad,när å hur så är jag där!

Matilda sa...

Sorry Kicka, men jag är nog färdig för skroten. Måste göra som du, sätta arslet i rörelse. Skulle kickboxning finnas här på kobben skulle det vara ett alternativ...

Tesa, det blir nog pilates eller något nästa vecka. Efter att jag har slutat jobba. Blir det bra? Eller ska vi simma kanske?