torsdag, oktober 12, 2006

Jag hjärtar Sally

Min pojkvän har fått konkurrens. Jag har blivit förälskad i Sally. Sally som älskar gröt, tycker om att åka traktor och brukar glo på dvd under dagarna.
Sally som är häftig! Har kläder som är röda, gröna, blåa och gula på samma gång.Lite busig är hon också. När ingen ser snor hon gärna en chokladkaka. Jag menar, det är väl klart att hon inte bara ska äta frukt. Lite roligt måste man väl få ha i livet!

I alla fall var det mest charmen jag föll för. Charmen och personligheten. Hon är ljuvlig! Synd bara att hon för alltid är som ett treårigt barn hela livet. Och hon lever i 80 år(!), längre än jag alltså! Och synd att hon skräpar ned så mycket.

Annars... annars skulle det bli jag och Sally. Det kan alla i min omgivning intyga. Så mycket som jag har tjattrat om henne sedan jag träffade henne i tisdags, tvivlar nog ingen på att jag är förälskad. Förälskad upp över öronen i papegojan Sally! Vill ha henne...

Inga kommentarer: