onsdag, oktober 25, 2006

Ingen mössfrisyr

En sak som jag inte tänkte på när jag klippte av mig håret var att altenativet för vintern är öronpuffar, pannband eller iskalla förfrusna öron.
Min frisyr är ju ingen mössfrisyr.
Tar jag på mig en mössa försvinner allt hår och jag ser ut som ett ...hmm toppen på det manliga könsorganet... utan att vara för snuskig. Min huvudform är heller inte särskilt attraktiv och jag hör till de som inte skulle passa i rakat, vilket gör att med mössa och utan hår som sticker ut blir jag Konehead.

Nu börjar det i alla fall bli dags att införskaffa en huvudbonad i och med att det blivit iskallt ute. Hade alldeles för lite kläder på mig i dag.
Mina händer frös till och med nästan fast i ratten både när jag åkte till och från jobbet. Vantar nästa!

Eller kanske... rattmuff. Kanske ska plocka fram gamla muffen och fårskinnsfällen som jag hade som liten och "pimp my ride". Den ser ju ändå ut som en raggarbil, varför inte förstärka det! Ha ha!

Inga kommentarer: