lördag, oktober 22, 2011

Som september i november?

Mitt hår börjar numera bli långt på båda sidor. Tillräckligt långt för att jag ska kunna ha en ”normal” frisyr snart. Typ nästa månad.
Hur den normala frisyren ska se ut vet jag däremot inte, men är grymt sugen på att klippa kortare med en längre lugg. Som man antingen kan kamma ner över pannan eller kamma bakåt. Ungefär som September.
Problemet är bara att hon är så jäkla söt och därför passar grymt bra i vilken frisyr hon än väljer att ha. Jag är inte lika söt. Men jag gillar frisyren i alla fall.
Äsch, vi får se vad det blir. Min vän och frisör Jamie får nog bestämma.

6 kommentarer:

Erica B sa...

Nää, du är inte lika söt. Du är sötARE ;-)!!

Jag tror du skulle passa super i en sån där frisyr, jag!

mamaMill sa...

Jag tycker inte att september är söt! Vi råkade faktiskt diskutera henne kring ett tvprogram igår, och nej. Du är fan så mkt snyggare!!!

Linda sa...

Du har ju redan haft en cool frisyr och burit upp den helt utan problem så det blir nog absolut inte några problem.

Matilda sa...

Hörrni, jag skrev inte så här för att få komplimanger. Men tack iaf!

Erica: Tror du det? Jag tror att jag skulle gilla det i alla fall.
Mille: Inte snygg? Hon har ju jättefina ögon och ett helt perfekt symetriskt ansikte. Skitsöt tycker jag!
Linda: Haha, cool frisyr? Ja men tack.

Ojsan sa...

Säger som övriga, är det nån som klarar av att bära upp "September-frillan" så är det du.

Matilda sa...

Men tack snälla!