torsdag, oktober 06, 2011

Packa pappas packsäck

I morgon jobbar jag halvdag och drar sedan till Sverige för att fira finaste mamma som har fyllt 60 år. Hurra hurra! Det innebär att jag måste packa väskan i dag. Typ nu.
Vi kommer hem sent på söndag kväll och ska då packa upp våra helt nya sängar som vi ska inhandla, packa ner de gamla och packa upp väskan från helgen.
Men inte nog med det packandet så ska jag dessutom packa en ny väska för två övernattningar eftersom jag återigen åker till Sverige på måndag direkt efter jobbet.

Och jag som inte ens har packat upp väskan från resan för två veckor sedan.

4 kommentarer:

Milla sa...

Gratta din mamma från grannarna.

Matilda sa...

Det ska jag!

Jojjo sa...

Alltså jag har testat och det verkar inte bli likadant för mig så jag förstår verkligen inte varför det blir så? Är ju inte så på din blogg heller... tycker blogger har varit lite bråkigt på sistone!

Matilda sa...

Jojjo: Skumt. Dumma blogger!