söndag, oktober 23, 2011

En sjukdom jag faktiskt har

Jag har hittat felet! På mitt fysiska mående alltså. Den här gången har jag till och med pojkvännen på min sida, så jag är övertygad om att det stämmer.
Bihåleinflammation.

Symptom:
Käkvärk. Japp.
Tandvärk. Japp.
Snor i mängder. Japp.
Tryckande huvudvärk i pannan. Japp.
Rödkantade ögon. Japp.
Värk när man böjer huvudet nedåt. Japp.
Pågår länge utan att det försvinner. Japp.
Gult snor. Japp.

Det va faktiskt det sista som fick mig att googla symptomen. När jag snöt mig i morse var snoret saffransfärgat. Har aldrig varit med om en sådan intensiv färg på snoret någonsin förut. Varsågoda för info.

På måndag ska jag gå och tigga till mig antibiotika.

2 kommentarer:

Meli sa...

Men usch, då förstår jag att du mår som en påse lik! Har haft det ett ex antal gånger (har dock aldrig haft käkvärken) och det är en pina att bara existera.

Matilda sa...

Visst är det! Pest och pina!
Men nu är jag typ frisk iaf.