torsdag, juli 12, 2012

Som ett barn på julafton

I dag gör jag min sista dag innan semestern. Sista. kan knappt förstå ordet eftersom det känns ofattbart. Men gud så gött.
Jag har sovit för lite i natt egentligen. Hostade som tusan att jag fick ta lite Cocilana med morfin i för att sluta. Däckade någon gång vid tre- halv fyratiden.

Men det gör inget för jag är sprallig och glad som ett barn. I morgon bitti åker jag nämligen till en liten åländsk ö som heter Jurmo och går på musikfestival.
All inclusive, ni vet. Tält, öl, regn och bra musik. Har en känsla av att jag kommer att vara fullkomligt död på söndag när jag kommer hem.

Men å andra sidan har jag ju fyra veckor på mig att vila upp mig. Fyra veckor!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Wiho bara två veckor och en dag kvar till semestern!

Matilda sa...

Wiho för oss!